LEO
- Oznacz jako nieodpowiednią
- Pokaż historię opinii
Ostatnia aktualizacja to lekka porażka. Usunięto ekran startowy. Na głównym ekranie reklama, Koszyk i podsumowanie zamówienia zatłoczone, wymieszane. Przy niestandardowym ustawieniu wielkości czcionki wszystko, wszedzie się rozjeżdża. Jak wytłumaczyć starszej osobie, że tak jest lepiej?
Edyta Kitlińska
- Oznacz jako nieodpowiednią
Nie wiem dlaczego nie mogę wejść w koszyk zostalam wylogowana, zalogowałam się i nie widać co jest w koszyku dodają się produkty a jak wchodzę w koszyk to nic tam nie ma i wywala mnie z aplikacji, na androidzie nie dział koszyk jak mam kupić cokolwiek?????!!!!!!
Iwona Kozubek
- Oznacz jako nieodpowiednią
Po aktualizacji nie mogę nic zamówić, wyskakuje komunikat "błędne dane odbiorcy". Wpisanie danych od nowa nic nie zmienia