DOZ.pl - wszystko o lekach

4,9
32,1 tys. opinii
1 mln+
Pobrane
Ocena treści
Dla wszystkich
Zrzut ekranu
Zrzut ekranu
Zrzut ekranu
Zrzut ekranu
Zrzut ekranu
Zrzut ekranu
Zrzut ekranu
Zrzut ekranu
Zrzut ekranu
Zrzut ekranu
Zrzut ekranu
Zrzut ekranu
Zrzut ekranu
Zrzut ekranu
Zrzut ekranu

Informacje o aplikacji

MOBILNA APTECZKA:
-> przypomnienia [NOWOŚĆ!]
-> weryfikacja możliwych interakcji produktów
-> monitorowanie terminu ważności

MOBILNY DOZ.PL:
-> dostęp do pełnej oferty doz.pl
- suplementy
- dermokosmetyki
- zioła
- sprzęt medyczny
-> możliwość zakupów z komórki
-> śledzenie statusu zamówienia
-> szczegółowe informacje o produktach
-> powiadomienia o ponownej dostępności / wyprzedażach
-> lokalizacje najbliższych punktów odbioru

Jeśli miałeś kiedyś problem ze znalezieniem produktu lub szukasz korzystnych cen, sprawdź, co oferuje DOZ.pl - przetestuj naszą aplikację mobilną!
Ostatnia aktualizacja
16 maj 2024

Bezpieczeństwo danych

Podstawą bezpieczeństwa jest wiedza o tym, jak deweloperzy zbierają i udostępniają Twoje dane. Sposoby zapewniania prywatności i bezpieczeństwa danych mogą się różnić w zależności od użycia aplikacji, regionu i wieku użytkownika. Te informacje podał deweloper i z czasem może je aktualizować.
Ta aplikacja może udostępniać innym firmom te rodzaje danych
Dane osobowe, Aktywność w aplikacjach i Informacje o aplikacjach i ich działaniu
Aplikacja nie zbiera danych
Dowiedz się więcej o deklarowaniu zbierania danych przez deweloperów
Dane są zaszyfrowane podczas przesyłania
Możesz poprosić o usunięcie danych

Oceny i recenzje

4,9
31,6 tys. opinii
LEO
17 maja 2024
Ostatnia aktualizacja to lekka porażka. Usunięto ekran startowy. Na głównym ekranie reklama, Koszyk i podsumowanie zamówienia zatłoczone, wymieszane. Przy niestandardowym ustawieniu wielkości czcionki wszystko, wszedzie się rozjeżdża. Jak wytłumaczyć starszej osobie, że tak jest lepiej?
Czy to było pomocne?
Edyta Kitlińska
16 maja 2024
Nie wiem dlaczego nie mogę wejść w koszyk zostalam wylogowana, zalogowałam się i nie widać co jest w koszyku dodają się produkty a jak wchodzę w koszyk to nic tam nie ma i wywala mnie z aplikacji, na androidzie nie dział koszyk jak mam kupić cokolwiek?????!!!!!!
Czy to było pomocne?
Iwona Kozubek
16 maja 2024
Po aktualizacji nie mogę nic zamówić, wyskakuje komunikat "błędne dane odbiorcy". Wpisanie danych od nowa nic nie zmienia
Czy to było pomocne?

Co nowego

Dziękujemy za wybranie aplikacji doz.pl. Ta wersja działa stabilniej i wydajniej.